Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

dinsdag 4 april 2017

Beware of trains


Voor de verjaardag van mijn man heb ik deze kaart gemaakt. Zoals elk jaar weer geen idee wat ik hem nu weer kan geven...en geen idee wat voor kaart ik voor hem kan maken. Wat een ramp ben ik met cadeautjes verzinnen zeg... Echt om je voor te schamen. Gelukkig weet hij ook niks te verzinnen, ja een boek, maar dan vergeet hij om mij de titel door te geven, tja dan ben ik ook klaar hahaha.

Voor zijn kaart had ik ook niet echt een idee. Ik had uit een stansblok van de Action bovenstaand treinkaartje in elkaar gezet, maar dat was ook niet echt Je-van-het... totdat ik het nieuwe Noor Magazine opende. Wat een leuke schets had Janet Blaauw weer gemaakt. Hier kan ik wel iets mee!!! In het stansblok staan ook altijd kleine plaatjes hoe het kaartje moet gaan worden, maar dat plaatje kun je ook weer gebruiken.

Ik heb wat betreft het designpapier een mis gemaakt tussen het blok Cool Dudes en de Journey-Cardkit, beide van Noor.

Voor de basis heb ik kraft gebruikt, het streepjespapier heb ik gebruikt als basis. Verder heb ik grijs cardstock gebruikt omdat dat het beste matchte met het andere designpapier. De randjes heb ik geruld, omdat het wel een stoere mannenkaart moet zijn.

Toen ik alles bij elkaar had gelegd, vond ik het nog wat kaal en moesten er nog wat uitgestanste Noortjes bij komen. Ik ben gaan zoeken in mijn restjesbak en kwam van alles tegen: De tickets, de rand aan de rechterkant en ook het zilveren randje onderaan. Het papier van de vlaggetjes kwam ook uit de mannen-cardkit.

Om het geheel af te maken, heb ik onderaan en bovenaan nog een stempel gezet, afkomstig uit het Summer Lovin stempelset. En nog een randje uit het Doodle stempelset, maar die zie je alleen als je de kaart zelf in je handen hebt, Ook op het ticket heb ik nog Happy Bday gezet. Want dat hoort natuurlijk wel op een verjaardagskaart he hihi.

Met deze kaart wil ik aan deze challenge meedoen:
De Egel, verjaardagskaart met vlaggetjes
en de challenge uit het Noor-magazine





Geen opmerkingen:

Een reactie posten