Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

dinsdag 4 april 2017

A star is born


Dit lieve kaartje heb ik gemaakt voor de geboorte van het zusje van de beste vriend van mijn 5jarige zoontje. Ik wilde eens geen roze gebruiken, wat ik normaal gesproken wel doe voor een meisjes-geboortekaartje. Of eigenlijk, over de top roze. Maar het is ook wel eens leuk om andere kleuren te gebruiken, zo verrassend, Ik heb gekozen voor een combinatie van geel met grijs.

De basis is gemeleerd wit cardstock. Het designpapier komt overal vandaan, de ondergrond is van de Action, het grijze stipje van Marianne Design. Alleen weet ik niet meer waar het gele hartjespapier en de gele stipjes vandaan komen. Voor de speen heb ik wit ribbelkarton en okergeel cardstock gebruikt, net echt zo he.

Het vosje van Marianne Design vind ik er echt bij passen. Net als de tekst van Karin Joan voor Marianne Design. A star is born, nu misschien nog geen ster, maar dat duurt niet lang ;-)
De vlaggetjes zijn van Noor Design, maar het tabje is ook van Marianne design.


Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge van
Dutch Card Lovers, geboortekaart in niet-traditionele kleuren
Marianne Design Diva's




Tot mijn grote vreugd heb ik gewonnen bij 




3 opmerkingen:

  1. Superleuk! Gaaf dat geel met grijs! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt superleuk zo die fles die kleuren de hele opbouw mooie combinatie grijs met geel. Bedankt voor je bijdrage aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er super mooi uit ..past ook nog bij je blog kleurtjes.. fijn dat je hebt meegedaan bij MDD, tot snel, Blankina

    BeantwoordenVerwijderen