Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

dinsdag 14 maart 2017

Vlindertje


Deze kaart heb ik gemaakt nav meerdere challenges. Ik heb de challenge van Dutch Doobadoo gebruikt als schets, de bingo van Craft Addiction en Anma Creatief voor de invulling en de inspiratiefoto van HobbyVision voor het thema. 

Voor de Petalvorm heb ik grijs gebruikt voor de ondergrond en donkerpaars als contrastkleur. Hierop heb ik designpapier van Noor Design gebruikt met een houtpatroon. Al het designpapier wat ik gebruikt heb, is van Noor. Bijna alle stansen ook trouwens. 
Het plaatje van Magnolia had ik al ingekleurd met mijn Brushmarkers. De kleuren passen goed bij het gebruikte designpapier. Het paarse label en de sleutel tussen het lavendel is ook van Magnolia Design. 

De randjes heb ik wit gemaakt met Gesso. Dat geeft het kaartje wel een shabby chic-karakter, vind ik zelf. 

Ik wil dit kaartje mee laten doen met deze challenges:
Dutch Doobadoo










5 opmerkingen:

  1. Wat een supermooi kaartje Esther...mooi gekleurd en leuke details!
    Dank je wel voor het meedoen met de Bingo challenge van AnMaCreatief.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart.Leuk design . Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.

    grtjs
    Claudia

    DT Creative Sketchy Girls

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Esther!

    Wat super leuk dat je meedoet met onze challenge bij CSG!
    Die magnolia's blijven geweldig schattig. Je hebt er een leuke kaart mee gemaakt.

    Creatieve Groetjes, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Esther. Leuk dat je meedoet bij CA.
    Dankjewel voor je deelname.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwww super mooi zeg! Bedankt voor je deelname aan onze Craft Addiction Bingo challenge en veel succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen