Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 22 januari 2017

Paars in de winter



Noor Design had dit weekend op Facebook een challenge waarbij je werd uitgedaagd om paars op je kaart te gebruiken. Dat leek me wel leuk om aan mee te doen, maar het liefst combineer ik het dan wel met andere challenges. Nou dat is me gelukt. 
De Egel heeft als challenge om 2 10x10 kaartjes te maken die bij elkaar passen. Nou daar was doen aan, door allemaal dezelfde paarse designpapiertjes van Noor te gebruiken. In mijn voorraaddoosje met plaatjes had ik deze twee Magnolia's al ingekleurd liggen. Ze hadden allebei hartjesvormige sneeuwballen, dus ze pasten goed bij elkaar. Alleen de ene was netjes uitgeknipt en bij de ander was dat wat lastiger door rondvliegende sneeuwballen... Dus heb ik er 2 verschillende sketches bij gezocht, die op die kleine 10x10 kaartjes mogelijk waren en waarbij er 1 met een vierkant was en de andere niet. Ik heb voor het meisje met de Winter Gift gekozen voor de schets van de Creative Sketchy Girls en voor de Winter Kisses voor de schets van Cheerful Sketches.
Op beide kaartjes heb ik dus hetzelfde
designpapier gebruikt, zodat ze echt bij elkaar passen. Ook heb ik dezelfde rand van Noor gebruikt in crĂ©mekleur en dezelfde friemeltjes onderin. Over het dwarsbalkje heb ik bij beide kaartjes een stuk paars washitape geplakt. Ik heb bovenin de tekst Winter gestanst en hieraan een label gehangen met een woordje erop wat er goed bij het plaatje paste. Tot slot nog een lief hartje en een klein sneeuwvlokje uitgeponst. Maar omdat ik door designpapier en door de stickerlaag heen moest, vonden mijn ponsjes dat niet zo erg leuk. Ze moesten hard werken, maar gelukkig zijn beide nog bruikbaar hahaha. 
De kaartjes zijn te zien bij de Reminder van de Winterchallenge bij de KIC. Er mogen dus geen kerst teksten oid op voorkomen. We zijn echt heel streng daarin. Voor de kerst hebben we op het einde van het jaar weer toepasselijke challenges. 

Met deze kaartjes wil ik graag meedoen met deze challenges: 
Noor Design, Paars (via facebook)





  





11 opmerkingen:


  1. Wat heb je gave kaartjes gemaakt,
    heel mooi in het paars, en ze zijn
    zo vrolijk ☺
    Je maakt hele mooie kaarten, ik ben je gaan volgen !
    (via Bloglovin, want ik zag hier geen 'gewone' volg knop....)
    Bedankt dat je meedoet met onze 'Januari 26' Challenge bij De Egel !
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-10x10}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerds! Dankjewel voor je deelname bij cheerful sketches! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes heb je gemaakt Esther!
    Bedankt voor het gebruiken van de schets van Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Esther,
    het is een hele mooie kaart, maar ik zag dat dit je derde inzending is, maar je mag met 2 kaarten bij CraftAddiction mee doen, sorry helaas.
    Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee lieve kaarten met mooie ingekleurde vrolijke Tilda's erop Esther. Leuk om zo met dessin-papiertjes te spelen.
    Dank je voor je deelname aan de "duo-challenge" bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt-De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk kaartje.
    Heel mooi gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge van Cheerful Sketches.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you so much for entering your beautiful card over at Simply Magnolia and good luck!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappig hoe je tot beide kaartjes bent gekomen. Ze zijn ook erg leuk en het formaat is ook zo leuk he? Fijn dat je meedoet met de uitdaging van de Egel! Groetjes, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thank you for joining the Simply Magnolia challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie kaartjes,
    dankjewel voor je deelname bij CSG!
    Nancy DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen