Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zaterdag 26 november 2016

Kaartje voor Tieshan


Deze kaart heb ik gemaakt voor Tieshan, het zoontje van ons KIC-lid Miranda Kosmeier. Hij is geboren met een hazenlip en wordt op maandag 28 november 2016 geopereerd hieraan. Het gaat een hele zware operatie worden en daarom leek het hem erg leuk om heel veel kaarten te ontvangen als steun, dus heeft zijn moeder een Candy/challenge op haar blog georganisserd. Hiervoor kun je kijken op Mirandamiep.blogspot.nl.

Voor het kaartje heb ik gekozen om gebruik te maken van de schets van de Creative Sketchy Girls en het nieuwe Cool Dudes-stansblok van Noor Design.

Ik had aan Miranda gevraagd wat Tieshan leuk vind en haar antwoord was oa. vissen, voetbal, tractor.
In het stansblok zaten wel een aantal verschillende plaatjes mbt vissen, maar deze was de leukste en de enige die in een rondje paste. Het plaatje heb ik gemat op een kraft rondje en dat weer op een turquoise cirkel. Al het designpapier komt uit het blok, en vooral het papier met de visjes paste er ook zo leuk bij. In het blok zaten ook verschillende tekstjes, waarbij ik deze, samen met het hero bingo-vel wel de meest passende vond.

Ik heb de kaart vanmiddag op de post gedaan, ik hoop zo dat hij het leuk vind!
Met deze kaart wil ik iig meedoen aan deze challenges:
Mirandamiep, candy/challenge voor Tieshan
Creative Sketchy Girls







3 opmerkingen:

  1. supertoffe kaart! Vind Tieshan vast de max!
    Dankjewel voor je deelname aan onze challenge!
    Nancy
    DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi
    mooi kaartje
    bedankt om mee te doen bij creative sketchy girls
    grtjs Lisbeth
    DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Esther!

    Wat ontzettend gaaf dat je meedoet aan de challenge, en leuke kaart heb je gemaakt met de sketch!

    Creatieve Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen