Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 30 oktober 2016

Lovely teaparty


Dit kaartje heb ik gemaakt als reminder voor de prinsen en prinsessenchallenge van de KIC, die tegenwoordig op facebook is. Ik vond de challenge zo leuk dat ik er twee kaarten voor gemaakt heb.

Bij deze kaart had ik het ideetje van een meisjes verkleed- en theepartijtje. Ze houdt haar zo vast, alsof ze de vraag stelt: hoe staat deze me, ben ik mooi?

Als basis heb ik natuurlijk weer een mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze zijn zo handig!
De ondergrond is oud-roze cardstock, met hierop een designpapier met ornamenten in bordeauxkleur. Kan wel het woord donkerrood gebruiken, maar bordeaux klinkt sjieker bij zo'n kaart toch ;-)

Het plaatje is ingekleurd met Twinkling H2O's. Het kroontje was ook gewoon ingekleurd, maar deze heb ik voor de challenge toch maar extra aangezet met koperkleurige glitterlijm. Valt die lekker op!

Voor de zijkant heb ik het theeserviesje van Noor Design gebruikt in lichtroze, met bruine accenten. Dit is een rand, maar ik heb het op maat gemaakt hiervoor. Ook een paspop in bijpassende kleuren en parels mocht natuurlijk niet ontbreken! Deze is van Marianne Design.

Tot slot moest er nog een tekst op. En daar had ik het meeste moeite mee, want wat past er nou goed bij dit plaatje. Ik vond gefeliciteerd ook zo karig erbij...Bij mijn stempels van Stampin up kwam ik deze tekst tegen en deze paste er helemaal bij: I think you're Lovely.

Ik hoop dat jullie ook weer meedoen met de challenge, zeker als je niks hebt met Halloween, waar veel challenges nu voor zijn. Dit is even een zoete tegenhanger ;-)

Meedoen kan op Kaartjes Inspiratie Challenges



Geen opmerkingen:

Een reactie posten