Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 21 augustus 2016

Noor magazine challenge



Naar aanleiding van de schets in Noor Magazine, nr 11 heb ik deze kaart gemaakt. Een goede vriend van ons is hovenier, dus ik probeer altijd een kaart te maken die bij hem past. En deze is wel heel passend, leunend op zijn schep. Het plaatje heb ik gevonden op Pinterest en ingekleurd met mijn brushmarkers.  

De basis is een kraftkaart, met hierop designpapier uit de Crafty Boutique set die ik pas bij Noor en Zo gekocht heb. Hierin zat zo'n mooi papier met een groen houtprint erop, het lijkt wel een schutting. Het overige designpapier komt uit het Cool Dudes blok van Noor Design. Het designpapier en het plaatje heb ik geruld met mijn distresser en gemat op kraft voor een stoer uiterlijk. 

Toen de basis af was en naar mijn zin was qua kleurencombinatie, ben ik de kaart gaan opleuken. 
Natuurlijk heb ik weer gebruikt gemaakt van de wolken, alledrie de maten dit keer. Dat gebeurd ook niet vaak, want meestal pak ik de twee kleinste maten, maar hierbij kon de grootste ook een keer meedoen. En natuurlijk kon de meeuw ook niet ontbreken. Langs het plaatje heb ik de klimop mal gebruikt, uitgestans in bruin papier en bewerkt met diverse kleuren distressinkt voor het herfstblaadjes-effect. De set Under the Sea Drijfhout heb ik gebruikt om er een leuk hekje van te maken. Omdat ik het midden van de kaart wat leeg vond, heb ik de datum van de jarige daar geplaatst, lekker opvallend in lichtblauw. Alleen de cijfers en de schep aan de linkerkant zijn niet van Noor Design, maar deze had ik niet van dit merk. 

Ik wil deze kaart graag laten meedoen met deze challenge:
Noor design facebookgroep








1 opmerking:

  1. Wat een gaaf en grappig kaartje, Esther...dank je wel voor het meedoen met de kraft challenge bij AnMa Creatief....succes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen