Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 14 augustus 2016

Filmkaartje


Voor de nieuwste challenge van de Kaartjes-Inspiratie-Challenge-Blog heb ik deze kaart gemaakt, bestemd voor een vriendinnetje van ons. Ze werkt in een bioscoop, dus dan is een kaart in film-thema heel toepasselijk. 

De mal van het ticket is van Dutch Doobadoo, het ondergrond papier met de filmstrookjes en de camera is van Noor Design, uit het paperblok At the Movies, hoe toepasselijk. 

De digistamp heb ik gevonden op Pinterest en is gemaakt door "Yampuff by Deviant ART". Ik vind de digistamps van hen zo leuk. Eigenlijk een soort van moderne pin-ups met de grote ogen die we kennen van de Japanse Manga. En ze passen zo goed bij de brushmarkers vind ik. 

Onder het filmpapier van Noor heb ik nog een ander designpapier van Noor gebruikt, uit het blok Cool Dudes. Dat kwam me net even voordeliger uit met het oranje papier, beetje smokkelen mag he. Vind het ook wel een stoer effect hebben zo. 

Op het linkerkaartje heb ik onderin nog een paar sterren in hetzelfde oranje papier geplakt. Het kleinste sterretje heeft 2 kleine gaatjes, waar je zo leuk een touwtje doorheen kunt knopen, dus dat ook maar gedaan. Soort knoopje zeg maar. 

Op het middelste kaartje heb ik een vlaggetje van Noor gebruikt en deze gestanst uit rood-wit gestreept papier van Magnolia, omdat dat zo goed paste bij het popcornbakje op het rechterkaartje. 
Onderaan het kaartje heb ik een dwarsbalk gemaakt van Kraft, met hier overheen een filmrol-stans van Marianne Design, gestanst uit oranje papier. In de gaatjes heb ik haar naam geplakt. Eigenlijk alleen maar omdat het anders zo leeg was, en ik er niks beters voor had hahaha. Het dwarsbalkje heb ik alleen aan de zijkanten met een dun tapeje vastgezet, zodat ik er nog iets in kon steken. Van wit cardstock en een postzegelmal van Marianne Design heb ik 2 tickets gemaakt. Op de ene heb ik een ballonstempel van Studio Light gezet, met eronder een felicitatie-stempel, maar die zie je niet. Op de andere heb ik een hoedje, bril en snor gestempeld, allen van de Action. 

Op het rechterkaartje nog een paar ballonnen van Marianne Design, om het iets feestelijker te maken. Het had ook wel zonder gekund, maar dan was de bovenkant nog een beetje kaal geweest. 

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. 
Doen jullie ook mee met de challenge Aparte vorm? Meedoen kan tot 10 september, vanaf 11 september starten we met de challenge op Facebook om zo mee deelnemers te trekken. Ik vind het heel spannend, maar het zal allemaal wel goed komen verwacht ik. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten