Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

woensdag 27 juli 2016

Archeoloog in wording




Ons neefje is 8 jaar oud geworden. Voor hem heb ik dit kaartje gemaakt. Ik vond het best lastig om een kaartje te maken wat bij hem past. Hij wil namelijk archeoloog worden. Nou daar kon ik weinig inspiratie-kaarten van vinden op Pinterest, dat wil je wel geloven he.

Ik ben toen maar hard gaan nadenken en zoeken in mijn mallen-bak en er is zowaar een passend kaartje uit gekomen. Challengeblog De Egel heeft als opdracht om een easelkaart te maken, dus dat idee gebruikte ik ook.

Ik wilde graag heb kasteel en de dino's van Marianne Design een keer samen gebruiken. Voor het designpapier heb ik gebruik gemaakt van het Cool Dudes-blok van Noor Design, dat paste precies bij mijn (al veeeeel eerder uitgestanste dino's). Deze had ik allemaal in maart al uitgestanst, aanvankelijk om te gebruiken voor verjaardagskaartjes voor mijn jongste zoon, maar nooit meer gebruikt, dus nu komen ze steeds in het blauw terug op diverse jongenskaarten. Ik heb er al best een hoop verschillende creaties mee weten te maken. Ik verbaas mezelf soms hahaha. Oh en wat ik zelf nog grappig vind, op de dino-kaartjes heeft het stekeldinootje net zoveel stippen als de leeftijd die de jarige wordt. Grappig he. Dat valt niemand op, maar ik vind het leuk.

 Om het thema Archeoloog te kunnen gebruiken, heb ik gebruik gemaakt van ronde labeltjes van Marianne Design. Hieronder heb ik schelpen van Marianne Design verstopt. De rondjes heb ik vastgezet met splitpennen in de vorm van een schroef. De vraagtekens en de 8 zijn ook van Marianne Design. Tot slot nog een labeltje aan de zijkant eruit laten steken, waar een felicitatie op staat, deze is van Studio Light.

Deze kaart wil ik graag mee laten doen met deze challenge:
De Egel, easelkaart
Marianne Design Diva's, alles mag




1 opmerking:

  1. Wat heb je toch nog een leuke kaart rondom archeologie kunnen bedenken én maken Esther. Dat is écht creatief zijn. Ik weet zeker dat hij in de smaak gaat vallen bij je neefje.
    Dank je voor je deelname aan de juli-challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen