Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zaterdag 11 juni 2016

Moederdag kaart à la Kim van Endschot


Voor mijn moeder heb ik met moederdag dit kaartje gemaakt.  Ik wilde heel graag een keer een kaart à la Kim van Endschot maken, en volgens mij is dat redelijk goed gelukt. Mijn moeder houdt wel van vintage en paarstinten. Ik ben er zelf een beetje verliefd op geworden hahaha. Dit ga ik vaker doen! 

De basis is een kraftkaart van Joy Crafts, en is 15x30,5 (voordat deze dubbelgevouwen wordt). Hierop heb ik designpapier gebruikt, met in de bovenhoek rozen, en onderin poststempels. Al het designpapier komt uit hetzelfde blok "With Love" van Noor Design, dus alles kleurt heel goed bij elkaar. 

De stempel is van Gorjuss, gestempeld met Versamark en daarna met wit embossingpoeder en de heattool bewerkt. Alle stansen die ik gebruikt heb, zijn van Noor Design. Behalve de vlindertjes, die zijn van de Boekenvoordeel en de Kusjes zijn van Mery's van Joy Craft. Het label wat ik gebruikt heb, is een nieuwe van Dutch Doobadoo, die pasgeleden in een Celebration-pakket van Joy Crafts zat. Ik ben er wel blij mee, altijd nu een label op maat! 
Bloemen zie je niet vaak op mijn creaties, maar deze had ik al heel lang liggen. Ik heb eens goed gekeken hoe Kim het gebruikt had, en dacht, ik probeer het gewoon eens. Ik heb ze op de kop op mijn prikmat gelegd en met een bollingstool (geen idee of je het zo noemt) de blaadjes gevormd waardoor deze bol kwamen te staan. Daarna omgekeerd en in het midden nog een holling gemaakt. De randjes heb ik bruin gemaakt. In het midden een goudkleurige plakparel in de vorm van een bloem. 

Tot slot heb ik van hetzelfde designpapier 3 vlinders gemaakt en een hartje, voor op het blaadje in de handen van mijn gestempelde meisje.

Deze kaart wil ik met deze challenge mee laten doen:







4 opmerkingen:

  1. Hoi Esther,
    een prachtige kaart voor je moeder en inderdaad ik zie ook Kim haar stijl in terug.
    Leuk dat je met deze kaart meedoet bij CA.
    Gr Anita DT Lid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En hier ben ik voor de 2e keer.......ook weer heel leuk gedaan en grappig dat je dan in je hoofd hebt dat je een kaart wilt maken á-la-....Leuke uitdaging voor jezelf en ik denk dat het ook prima is gelukt.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ook ik ben er weer en zie hier nog zo,n mooie kaart gemaakt dus zeg ik dank je wel voor je deelname van onze challenge.

    Groetjes Jolanda (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.

    xx Monique

    BeantwoordenVerwijderen