Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 10 april 2016

Geboortekaartje I's a girl


Bij de Kaartjes Inspiratie Challenge start op 10 april de nieuwste challenge: Maak een kaart of creatie zonder bloemen! En dat in de lente, dat is niet makkelijk. Nou ja, voor mij is het niet zo moeilijk, want ik gebruik niet vaak bloemen op mijn kaartjes, maar nu mocht ik ook geen papier met bloemetjes erop gebruiken, en dat is wel iets lastiger. 

Bij ons op het schoolplein is een moeder hoogzwanger en uitgerekend eind april. Ze verwacht een meisje, maar dat had je waarschijnlijk al geraden. Dus deze challenge en de geboorte kon ik mooi combineren.   

Op de beurs in Gorinchem had ik de leuke zuigflesmal van Dutch Doobadoo gekocht bij 't Scraphuis. Aanvankelijk wilde ik de mal niet hebben toen die uitkwam, maar na deze moeder volgen er sowieso nog 3 (2 jongetjes en 1 nog onbekend). Dus ik denk dat ik nog veel gebruik zal maken van deze mal. 

Ik heb voor deze kaart lichtroze gecombineerd met stoer kraft, wit en een tintje rood. 
De basis is wit, waarop ik roze designpapier van Marianne Design en de Action heb gebruikt. Het konijntje is van Marianne Design, met het strikje van het Feestvarkentje van Marianne Design. Ik heb het konijntje een paar wimpertjes gegeven en roze wangetjes, Leek me wel geinig. 
Het vlak achter het konijntje is ook van Marianne Design, de postzegel-stans. Ook de voetjes op het rondje en het hartje aan het touwtje zijn van Marianne Design. Achter de postzegelstans heb ik een doily geplakt, gekocht bij de Action voor weinig. Aan het touwtje heb ik nog een houten vlindertje gehangen. 
Tot slot heb ik op de hals (het roze stipjespapier) nog een tekstje van Dutch Doobadoo paper art geplakt "It's a Girl"

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en vooral dat de ouders het leuk vinden! 
Doen jullie ook mee met deze challenge, maak een kaart/project zonder bloemen

Met deze challenge wil ik mijn kaart mee laten doen:
Craft Addiction, Something old, something new (oud = postzegelmal, nieuw = zuigflesmodel en konijntje) 






7 opmerkingen:

  1. Supermooi gedaan Esther! Prachtig met dat konijntje..
    Gezellig dat je meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart! Je hebt leuk gebruik gemaakt van de woodfineer-opdracht.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig, een heel gaaf kaartje! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk kaartje! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Esther
    Deze babyfles is zo leuk en jij hebt er een prachtige kaart van gemaakt en dat zonder bloemen, knap hoor.
    Gezellig dat je meedoet bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk een kaartje in vorm van een flesje. Gave babykaart. Bedankt voor je deelname aan de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk!!

    Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen