Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 16 augustus 2015

Zwart, wit en geel Feestje


Hallo allemaal,

Naar aanleiding van de Challenge uit het Noor Magazine nr. 7 heb ik deze vrolijke kaart gemaakt. Bij Cards and Scrap zag ik de challenge Zwart/wit en Geel. Samen is dat deze vrolijke kaart geworden.

De basis is een gele vierkante kaart. Ik was aanvankelijk begonnen met een rechthoekige kaart, maar daar paste het allemaal niet zo op, zoals ik het wilde, Hiervoor had ik al een zwart vlak geknipt en het witte papier met de zwarte stipjes erop. Omdat ik daarna een vierkante kaart ging gebruiken, heb ik het zwarte vlak wat hoger op de kaart geplaatst.
De banners van boven naar beneden heb ik gemaakt van zwart papier met hierop dessinpapier met gele blaadjes erop. Volgens het plaatje hebben ze een 'vissenstaart' onderaan, maar het leek mij wel een leuk idee om de vorm die eraf geknipt was, ook te gebruiken.
Voor de dwarsbalk heb ik een borderrand van Noor Design gebruikt in zwart papier met witte stipjes. Hieroverheen een gele borderrand van Noor Design. Deze rand vind ik zo mooi, heb m al een paar keer gebruikt.
Het plaatje is van Magnolia, ingekleurd met Twinkling H2O's, Smokey Diamond, WIntermist grey en Celestial Sun. De accenten heb ik gegeven met goudklerige glitterlijm. Het plaatje heb ik gemat op zwart cardstock, waar ik ook de letters Hoera van gemaakt heb.

Ik vind hem best feestelijk geworden. Benieuwd naar de reacties :-)

Met deze challenge doet hij mee:
http://www.cardsandscrap.nl/2015/08/kaartenuitdaging-242-zwartwit-geel.html
Noor Magazine #7, Sketch it-challenge
http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/2015/08/challenge-16-use-3-or-more-patterned.html




3 opmerkingen:

  1. Hoi Ester,

    Toffe kaart, heel vrolijk.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous! Thanks for joining at Magnolia Forever: 3 or More Patterned Papers
    Hugs
    Dewi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Esther leuk dat je meedoet aan de challenge bij Magnolia Forever
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen