Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 21 juni 2015

Geslaagd!!


Iets te laat want de challenge is net afgelopen... Bij het Kaartjes-Inspiratie-Challenge Blog was de vorige challenge: Geslaagd! Aanvankelijk werd er bij het KIC gedacht aan schoolexamens, maar aangezien er niemand in mijn omgeving examen deed, vond ik dat een beetje jammer. Wel moest ons neefje afzwemmen voor zijn B-diploma. Dus ik heb hiervoor een geslaagd-kaartje gemaakt.
Deze heb ik gemaakt tijdens een middagje freubelen met mijn moeder, zusje en twee vriendinnen en van de één haar moeder. Heel gezellig en ze hebben veel geleerd van de technieken die wij gebruiken.
Ik had al het idee om de dolfijn te gebruiken, omdat hij dat op het kaartje van zijn A-diploma zo leuk vond. Deze keer heb ik de dolfijn laten springen vanuit een zwembad.
Het ruitjespapier is van de Action, het papier met de golven ook, maar dat heb ik uit de voorraad van mijn zusje gehaald hihihi. Handig zo'n zusje wat ook knutselt.
De witte achtergrond is een reststukje behang, meegenomen uit de bouwmarkt.
De bubbels zijn van Memory Box. De ring heb ik gemaakt met een cirkel van de Snowglobe van Marianne Design. De binnenste rand gestansd, de buitenste van de mal omgetrokken en uitgeknipt. Maar toen wist ik het niet meer....hoe moest ik nu verder?
Ik wilde er bijna de brui aangeven, toen ik in de map van mijn moeder de vlaggetjeslijn zag. Die was precies lang genoeg. Dus bij mijn zusje het blok weer gepakt waar het water-papier in zat en daar zat ook stippenpapier in, in dezelfde kleurstellingen. Ik werd weer helemaal blij. Mijn moeder had ook de stans van Marianne Design met de tekst gefeliciteerd. Die vond ik ook leuk om erbij te gebruiken, waarbij ik sterretjes geplakt heb op de plaats van de puntjes op de i. Tot slot nog een ster rechts onderin met een B erop, om duidelijk te maken om welk zwemdiploma het gaat. Ik vind de kaart zelf leuk geworden. Lekker vrolijk.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten