Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

woensdag 18 februari 2015

Valentijnskaart met bloemen


Een beetje laat deze Valentijnskaart, maar ik wil hem toch laten zien. De stempel is een digistempel die ik van Pinterest afgeplukt heb, van dichtbij is dat ook wel een beetje te zien.

De stempel is ingekleurd met Twinkling H2O's, maar ik kan niet precies zeggen welke kleuren, omdat ik er ook een stel van mijn moeder gebruikt heb. Ik wilde voor deze kaart heel graag gebruik maken van het oranjeroze bloemen designpapier van Marianne Design, dat kan ik bijna nooit gebruiken, dus nu moest het maar een keer. Het plaatje heb ik geplaatst in de mal van Joy! Crafts op een lichtoranje ondergrond, hierdoor valt de mal goed op. Om het toch een accent te geven, heb ik paars cardstock gebruikt om hier Franse Lelies van te maken voor op de hoeken. Het knalt er wel uit he hahaha.
Hetzelfde kleur paars heb ik ook gebruikt om randjes van Joy! Crafts aan de zijkanten van de kaart te maken. Omdat ik een beetje verkeerd geplakt had, en er dus lijm op de voorkant van een rand zat, heb ik er een lief kantrandje op geplakt. Hier tegenaan heb ik weer een randje van Joy! Crafts geplakt, maar dan een ander soort randje en in oranjeroze stipjespapier.
De kaart was op zich zo al af, heel symmetrisch, maar er mocht nog wel wat bij, vond ik.
Op de beurs had ik ook een mal voor rolroosjes meegenomen, dus die maar eens uitproberen in diverse felle kleuren. Dat werd wel leuk. Deze heb ik geplakt op een bloemetje uit mijn bloemenpons. Deze heb ik weer geplakt op de kleinste bloem van een serie bloemen van Joy! Crafts. En alsof het nog niet genoeg was, deze weer geplakt op een kant en klare bloem. Elk stapeltje bloemen heeft verschillende kleuren, wat wel vrolijk past bij het achtergrond papier. Om deze bloementoef af te maken, heb ik er nog een lichtgele swirl bovenuit laten steken en twee gekleurde blaadjes aan de rechteronderkant. Tot slot nog een druppel parellijm erin, maar dat is iets minder mooi geworden dan gehoopt. Tot slot nog een klein hartje bij het Cupidootje en af was mijn kaart.

Ik wil hem met deze challenges mee laten doen:
http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2015/02/alles-is-liefde.html
http://de-egel.blogspot.nl/2015/02/februari-challenge-2.html

groetjes Esther


3 opmerkingen:

  1. Mooi kleurrijk kaartje, het ziet er weer prachtig uit!
    Gezellig dat je met ons meedoet bij K&K

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke vrolijke kaart! Leuk dat je meedoet bij K&K.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen