Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

woensdag 28 januari 2015

Bedankt !


 Het laatste weekend van januari is er een creabeurs in Gorinchem, heerlijk zo dichtbij. Ik zou op de fiets kunnen gaan, maar dan kan ik niks mee terug nemen ;-)
De exploitanten die er staan, krijgen vrijkaartjes om uit te delen. Ik heb er een paar gekregen via Ziezo Knutsels en via Pretty Presents. Als bedankje voor de vrijkaartjes heb ik deze kaartjes gemaakt.


De basis is bruin kraftpapier, formaat 10x15.
Hierover heb ik een mask van Dutch Doobadoo gelegd en hieroverheen de structuurpasta van dit merk gesmeerd. Je krijgt er best een leuk effect mee. Het stempelafdrukje van Marianne Design heb ik ingekleurd metTwinkling H2O's. Ik heb ervoor gekozen om de plaatjes hetzelfde in te kleuren, wel zo gemakkelijk. De achtergrond heb ik wel afwijkende kleuren gegeven, de ene roze en de andere blauw. De achtergrond heb ik in fuchsia en turquoise cardstock gemaakt. Het kaartje met de tekst in dezelfde kleuren, maar niet bij hetzelfde rondje. De tekst is van Joy! Crafts. Deze heb ik erop gezet met Rich Cocoa van Memento.
Het strikje heb ik gemaakt met behulp van de envelop punch board. Voor het maken van doosjes of enveloppen heb ik hem nog niet gebruikt, maar voor de strikjes vind ik hem echt geweldig. Als ik het strikje maak van dubbelzijdig papier, zie je dat ook de binnenzijde ook terug, toch mooier dan spierwit. Om het geheel af te maken heb ik er een roze plakparel in de vorm van een bloem op gedaan. Ook op het strikje in het haar van het bloemenmeisje en het puntje op de j heeft een plakparel gekregen.
Zo zie je maar, kaartjes hoeven niet helemaal volgepropt te worden, deze is vrij eenvoudig gehouden, maar wel mooi naar mijn mening. Ik verwacht dat degene die ze krijgen, ze ook wel kunnen waarderen :-)

Groetjes Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten