Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

dinsdag 23 december 2014

Oeps gevallen in de sneeuw - DT Call!


Bij mijn serie kerstkaarten dit jaar heb ik ook deze kaart gemaakt. Het plaatje is een stempel van Edwin/Magnolia die zit in de sneeuw met zijn ski's aan. Ik heb hem ingekleurd met Distress Inkt in Peacock Feathers en Barn Door Red. De sneeuwvlokken is gemaakt met een snowpen van Rayher. De stempel is geplaatst op een polaroid van Dutch Doobadoo, waarbij ik de randen met bruin iets heb gedistresst. De ondergrond is een vrolijk blauw dessinpapier met rode sneeuwvlokken, afkomstig uit een winterblok van de Action. Zulk fijn stevig papier, alleen het formaat is niet altijd makkelijk, maar daar vinden we heus wel wat op. want je bent creatief of niet ;-)
De randen heb ik wat ruller gemaakt, omdat dat bij mij hoort. Aan de linkerkant heb ik met blauw cardstock de wanten van Marianne Design gestanst en met bruine inkt het patroon duidelijker gemaakt. Ze hangen aan een plakparel als haakje. Rechts die leuke doos van Joy! Crafts die ik van Sinterklaas heb gekregen. Met rood en bruin papier een mooie doos gemaakt. In de doos staat een besneeuwde kerstboom van Marianne Design, gemaakt op designpapier van Marianne Design. Hé ineens toch al 3 MD-producten, even daar ook op de site zetten ;-) En ook de tekststempel is van Marianne Design, gestempeld in blauwe inkt van Different Colors.

Met deze kaart wil ik aan een paar challenges meedoen:

http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2014/12/christmas-happy-new-year-last-challenge.html
http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/2014/12/time-for-magnolia-challenge-77-anything.html
http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/2014/12/challenge-16-christmas-and-dt-call.html
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2014/12/challenge-34-thema-winter.html
http://www.cardsandscrap.nl/2014/12/kaartenuitdaging-226.html

Ik hoop dat de kaart bij alle challenges goedgekeurd wordt.
De kaart vind ik wel gaaf geworden. Volgens mijn zusje houd ik wel van de combinatie turquoise en rood, en als ik het zo zie, zou dat best eens kunnen kloppen ;-)

groetjes Esther

3 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje.
    Bedankt voor je deelname bij Cards&Scrap.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke winterse kaart. Bedankt voor het meedoen met Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Esther!
    Bedankt voor het mee doen bij C&S.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen