Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 26 oktober 2014

Trick or Treat!


Trick or Treat!!!!

Halloween, daarbij hoort Trick or Treating, dus heb ik gekozen voor een tasje, 
waar snoepjes in kunnen. 
Ik had nog een klein zwart tasje liggen wat er perfect voor was. 
Hierop heb ik een paarse cardstock geplakt, wat met mijn pompoen-embossingmal was ge-embost. Ik heb de randjes en pompoenen met witte inkt een wat minder strak uiterlijk gegeven. Als label heb ik gebruikt gemaakt van een mal van Stampin'up met hierop een tekst op zwart krijtbord. Daarom heb ik ervoor gekozen om de label ook van zwart te maken, met witte inkt eroverheen, zodat het één geheel zou worden. Rechts bovenin heb ik een uithangbord van Marianne Design gebruikt, ook deze is gemaakt van zwart papier met witte inkt eroverheen. Op het bord heb ik een Happy Halloween tekst gemaakt. Bovenop het uithangbord zitten 4 zwarte vogels, ook een mal van Marianne Design. Deze vogels zijn natuurlijk niet met witte inkt bewerkt, deze moesten zwart blijven.
De stempel is van Sherri Baldy, maar ik vond het meisje wat schattig, maar ze heeft wel een tasje met een lollie erin, zij is ook aan het trick or treaten! Haar haar heb ik ingekleurd met een marker van Stampin up Regals, kleur Cajun Craze. Deze kleur heb ik ontdekt en vind ik prachtig als haarkleur, is weer eens iets anders dan bruin, wat ik vaker doe. De jurk heb ik ingekleurd met aquarelpotloden, maar omdat ik alles nog te fel vond, heb ik er een laagje zwart overheen gedaan. Erg gewaagd, maar het pakte goed uit, gelukkig. Tot slot heb ik haar nog een litteken gegeven, over haar hele wang, arme meid ;-) Achter haar heb ik een zwart Magnoliahekje geplaatst en twee huisjes in paars en grijs, waar ze kan aanbellen voor snoep. Oh jee, er is al wat uit haar mandje gevallen...

Deze creatie is mijn eerste project als lid van het groene Designteam van de Kaartjes Inspiratie Challenge Blog, die vandaag startte met het nieuwe thema Halloween #45. De sponsor van deze challenge is Sherri Baldy (https://www.etsy.com/shop/SherriBaldy). De challenge loopt tot 8 november dus tijd genoeg om mee te doen.

Ik hoop dat jullie het mooi vonden en kijk al erg uit naar jullie reacties en de nieuwe projecten die gaan volgen!

Groetjes Esther

http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2014/10/kic-challenge-45-halloween.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten