Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

maandag 15 september 2014

Magnolia Winterpret!!!

Winterpret!!!

Dat is het thema van challenge #62 op het Time for Magnolia Challenge blog. Maak een kerstkaart in winterse sferen, is de onderregel. Ik hoop dat ik er aan voldaan heb.
Als uitgangspunt heb ik een Magnolia meisje gekozen, dat lekker van een hartenkoek aan het snoepen is, en laat daar nu net een foto van gemaakt zijn. Ik wilde er zoveel bijdoen, bij het plaatje, dat ik maar besloten heb om hem te maken op A5formaat.

De basis is een witte cardstock, maar daar is niks van te zien. Daarop heb ik een designpapier van Marianne Design van een paar jaar geleden geplakt, met de randen wat opgerult.
Hierop heb ik gebruik gemaakt van mijn shape art mal van Dutch Doobadoo. Deze heb ik door midden gedaan en 2 soorten papier gebruikt, wat afkomstig is een nieuw blok van de Action.
Ik vond het leuk om de polaroid van Dutch Doobadoo te gebruiken om de Magnoliastempel in te plaatsen, nu is het net alsof ze op het randje zit. Ze is ingekleurd met aquarelpotloden van Bruynzeel.
Rechts op de hoek van de polaroid zit een stempel van een mooie strik, van een stempel van de Boekenvoordeel.  Onder de foto heb ik een briefkaart geplaatst met hierop een Postcard stempel van Marianne Design / Eline Pellinkhof. De postzegel is een echte zegel van 2001. Die is nu toch niet meer geldig zonder bijbetaling, dus is het wel geinig om het op deze manier alsnog te gebruiken. Daarop heb ik een randje geplaatst, van Magnolia. En daarboven komt een label uit, ook van Magnolia, gemaakt van Magnoliapapier wat bij een stempel in het zakje zat. Hoezo hergebruiken :-) De stempel erop is van een kerstserie van Marianne Design / Eline Pellinkhof. Een stukje raffia maakt het af. Daaraan heb ik die leuke winterwanten van Marianne Design gebruikt in fel roze. Links heb ik een kerstsok gemaakt, eigenlijk is het een babysoke van Marianne Design, maar dat zie je er niet aan af zo. Ook is deze gemaakt van papier van de Action, uit hetzelfde blok. Linksonderaan een halve sneeuwvlokkenrand van Joy Crafts! En middenop de kaart nog die leuke oude schaatsjes van Amy Design. Oh en ik vergeet de kerstbomen, maar die vallen ook niet zo erg op. Ik heb hem 2 x gestanst van designpapier van Marianne Design, de onderste in wit en de bovenste in dezelfde kleur als de achtergrond van deze kaart.

Nu gauw de foto uploaden en weer aan een nieuwe uitdaging beginnen :-)

Tot gauw,
Esther


http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/2014/09/time-for-magnolia-christmas-challenge.html


1 opmerking:

  1. Ik zie genoeg winterpret op je kaart! Wat veel leuke stansen heb je bij dit thema gevonden. En helemaal in de traditionele kerstkleuren is het een plaatje geworden. Leuk dat je meedoet met de challenge van TFMC. Liefs Lotte!

    BeantwoordenVerwijderen