Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 27 juli 2014

Mannenkaart



Deze kaart heb ik voor mijn zwager gemaakt, die vandaag zijn verjaardag viert. 
Met deze kaart zou ik graag willen meedoen met de sketch van het Cards and Scrap Challenge blog.

De gebruikte materialen zijn:
Een lichtbruine cardstock 
Stempel van Stampin'up, Hardwood Wood art. 133032, gebruikte inkt, Memento Rich Cocoa
Een Label, gewoon gekocht bij een boekhandel, daarop heb ik een oudere embossingmal van een label ge-embosd. De randjes heb ik blauw gemaakt met Disstress inkt Stormy Sky
De stempel met de vogeltjes zijn van Different Colors, Two Birds S-00047, ingekleurd met aquarelpotloden van Bruynzeel. 
De boom is van Marianne Design, LR 0203, de randjes zijn wit gemaakt met witte inkt. 
De twee vogeltjes zijn van Marianne Design LR 0204 en LR 0206
Het randje links is van Memorybox Big Splash Border 98438
Linksonderin is er nog een rondje van bruin cardstock met witte inkt en een stempel van Marianne Design, Sentiments SF1113

Groetjes

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt!
    Zelf ben ik ook gek op alles van Marianne Design, het boompje en de vogels zijn zo leuk verwerkt op je kaart, heel mooi.
    Groetjes, Marleen
    http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige uitwerking van de schets! Bedankt voor het meedoen met Cards & Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen