Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 27 juli 2014

Een condoleancekaartje

Ik begin met het plaatsen van een condoleancekaartje wat ik helaas heb moeten maken voor de moeder van een goede vriend die na een lange strijd veel te vroeg is overleden.

De materialen die ik gebruikt heb zijn de volgende:
Cardsstock wit
Achtergrondpapier van een groot seizoenenblok van de Boekenvoordeel
Stolp is van Tim Holz. De groene onderkant is een stukje behangpapier, de stolp heb ik in wit papier gestanst en in mat perkanemtpapier.
De roos is van Marianne Design  LR0295
Ik heb hem gestanst op wit papier en daarna ingekleurd met Twinkling H2O's, kleuren Emerald Green en Love Struck. 

Ik hoop dat jullie hem mooi vinden en dat jullie zien dat een condoleancekaartje ook best iets sprookjesachtigs kan hebben. 

Groetjes 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten