Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

dinsdag 27 oktober 2015

2 kleine kerstkaartjes


Vandaag laat ik jullie twee schattige kleine kerstkaartjes zien. Deze heb ik gemaakt naar aanleiding van de challenge van het Marianne Design Challenge Blog "Maak 2 kleine kaartjes met veel Marianne Design producten erop". Maar ik kan ze met nog meer challenges combineren: Marianne Design Diva's heeft als challenge "Kraft", We love Vintage "Vintage Kerstkaart", Cards and Scrap challenge Blog Superchallenge "Gebruik 1 stempel op 2 manieren"en ook de kaartenuitdaging "maak ieniemini kaartjes"                      
                  
Het plaatje is een Snoesje wat heerlijk aan het schaatsen is. Ik heb haar ingekleurd met Twinkling H2O's, in twee verschillende uitvoeringen. Zo kun je zien dat een stempeltje heel anders uit komt als je maar een paar dingen een iets andere tint geeft. Om het te accentueren heb ik voor de achtergrond en decoratie ook twee verschillende tinten gebruikt. 
Voor het ondergrond papier heb ik gebruik gemaakt van papier van Marianne Design, uit een vintage babyblok. Ik heb werkelijk geen idee meer wat de namen en nummers van alle artikelen zijn, sorry Marianne. Op dit papier zit zo'n schattig kantrandje, wat ik er wel bij vond passen. 
Ook het papier van de kerstboom en de kerstbellen zijn uit blokken van Marianne Design, en ook de kerstbellen en boom zijn van hetzelfde merk. Een plakparel erbij maakt het af. 
De bovenkant van de kaart heb ik open gehouden, zodat ik er weer een leuke label in kwijt kon. Hierop heb ik de tekst December groetjes en Christmas Post gestempeld. Alleen de kerstbal is niet van Marianne Design. Deze is van Sirius Hobby. En omdat ik ook nog lint had van Marianne Design, heb ik deze natuurlijk bij het label gebruikt. 
Over het plaatje heb ik nog een beetje Frantage embossingpoeder van Stampendous gestrooid. Alleen het verwarmen lukt niet geheel volgens plan, want mijn hele werkplek, inclusief mijzelf, zitten nu onder de lichtblauwe glitters... oeps. Kan gebeuren.

Met deze challenge wil ik meedoen:
http://wlvc.blogspot.nl/2015/10/challenge-nr-56-en-random-winnaar-55.html






11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaartjes.
    Bedankt voor je deelname bij Cards&Srap.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaartjes. Leuk gedaan. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn zeker erg mooi en supercute.
    Gezellig dat je meedoet met onze ienieminie kaartenuitdaging.
    Groetjes Aletta
    Cards & Scrap challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie schattige kaartjes!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaartjes heb je gemaakt met het schaatsend Snoesje.
    Gezellig dat je met onze challenge mee doet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend mooie kaarten Esther!
    Gaaf gedaan met de labels.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke en idd kleine kaartjes zijn dit geworden. Dank je wel voor het meedoen bij WLVC.

    Groetjes Jolanda wlvc

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kleine kaartjes....schattig om te zien en handiger om te versturen dan die hele grote hahaha.
    Lieve groetjes van Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi labels hoor, die doen het altijd goed.. Groetjes Liesbeth WLVC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig leuke kaartjes.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ontzettend schattige kaartjes geworden! Bedankt voor het meedoen met de challenge bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen