Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

vrijdag 3 april 2015

ATC Swap van Noor Design, maart 2015




Ook ik heb me door Noor Design laten verleiden om een keer mee te doen met de Swap van Maart 2015. Het thema voor deze swap van "Spring Memories", echte een lente thema dus. Ik heb eerst de swap van februari afgewacht voor ik mee ging doen, wilde wel weten dat er mooie dingen gemaakt zouden worden. Dat was in februari het geval, dus ik heb de gok gewaagd. Als basis heb ik lichtlila kaartjes gebruikt, waarvan ik de randjes met Distress Inkt heb aangezet. Hierop heb ik een rechthoekje designpapier van de Action op maat gemaakt. Deze was lief lichtroze, met een wit rondje en een paars bloemetje erin. Perfect passend bij wat ik in gedachten had. De stempel van de vogeltjes is van Different Colors en heb ik al een aardige tijd in mijn bezit, maar nog niet veel weten te gebruiken, maar deze was perfect van formaat voor de ATC's. Ik heb ze in bruintinten ingekleurd, maar de randjes hebben een verschillende tint gekregen: roze, geel, turquoise en lila, echt passend bij de lente.

Van gelig cardstock heb ik het vogelkooitje van Joy! Crafts gemaakt. Helaas drukte de mal niet ver genoeg door, waardoor niet alle spijlen doorgesneden werden. Gelukkig heb ik dat op weten te lossen door er een vrolijke vlinder op te plaatsen :-) Van geel cardstock heb ik een rolroosje gemaakt, waarbij ik de randjes een beetje aangezet heb met Distress Inkt. Dit heb ik ook gedaan met het blaadje, ook van Noor Design. Het vogeltje werd tegelijk met de kooi uitgestanst, dus waarom dan niet gebruiken hè. Tot slot nog een lief gekleurd lintje aan het kooitje geknoopt in groen, oranje, paars en blauw. Toen de ATC-kaartjes klaar waren heb ik ze in een envelop met retourenvelop erbij gedaan en naar Noor Design opgestuurd. Daarna begon het grote wachten ;-)


Op 2 april kreeg ik de geruilde ATC-kaartjes binnen. Ik heb een kaartje gekregen van Virginie Broeken, de groene vlinder, zij heeft de ondergrond zelf gemaakt met spetterspul en de vleugels van de vlinder zijn ook bewerkt. Degene ernaast met de kleine vlindertjes en het kooitje is van Cathy Sturing. Linksonder is van Margreet van Wolfswinkel, met twee soorten designpapier, een mooie grote kooi, muzieknoten, een vogeltje, een veertje en n stukje touw met hierop twee roosjes en echte veertjes. De laatste is van Martine Bruinings, zij heeft zelf met felle kleuren de ondergrond gemaakt, met hierop randje gras waarin konijntjes zitten en mooie bloemen erbovenuit steken. Bovenin nog een label om het af te maken. Ze zijn erg leuk geworden, bedankt dames.

Mijn kaartjes zijn terecht gekomen bij Henriëtte Poetsma, Els Bennink, Relinde Scheepers en Cobie Groenhorst.

De swap voor april heeft als thema "All for the Boys", dus ik ga maar weer eens verzinnen wat we daarvoor gaan maken, heb nog wel wat stoere stempels liggen ;-)

Groetjes Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten